Friday, January 16, 2009

Misi Tahun Baru – Kelas ‘Decoration Cup Cake’

Antara misi tahun baru yang tak tercapai-capai ( sudah beberapa tahun, berganti tahun, akhirnya terlaksana) ialah belajar untuk membuat dekorasi kek. Buat permulaan, belajar membuat dekorasi cup cake. Buat permulaan tu boleh la, kene praktis lebih ( kata cikgu, kak Ida ).

Saya mengambil kelas kelolaan kak Ida bertempat di Gurney Height, Bukit keramat pada hari minggu lepas ( 11/1/2009). Maaflah entri ini lambat dikeluarkan kerana asik berebut pc dengan Muhammad Fateh. Sudahnya, Muhammad Fateh yang menang ;).

Tak nak komen lebih-lebih la, segan. Lihat la sendiri hasil tangan dari kelas tersebut. Diharap dapat memberikan sesuatu yang positif terhadap diri saya dan orang disekeliling… Selamat menjamu mata ;)

untuk melihat lebih dekat hasil tangan saya, sila layari Ida Bakery. Saya tak dapat mengambil gambar secara dekat kerana tidak membawa kamera ke kelas sebab kamera besar 'gabak' ( SLR D70) , kamera mudahali dah pecah hehe...







Selamat Merangsang Rasa, Memikat Aroma


6 comments:

merpati66 said...

Salam...lepas nie kena wat cc ya..jgn takut tibai ajee nanti dah lama2 tu pasti tangan tu lembut ajee ,selamat berjaya

Anonymous said...

cik Azlina punya kek sedap seperti rupenye .. Alia paling suka bayi tidur,bunga ros tekan dan ..semuaya jelah senang cite ..

selamat belajar menghias kek!;)

Anonymous said...

merpati66
terima kasih kak. nie tengah praktis le .... tak tau la bila nak jadi cantik macam akak buat ;)

alia
nanti ada masa kita cuba sama2 ye..

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

wah cantiknya deko cupcake
leh order ni...

Anonymous said...

n...
bleh, bleh punyer order tapi tempahan dibuka hingga bulan 4 aje dan akan disambung kempali pada masa yang akan diberitahu kemudian :D.

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

awat ada limit time tu...ko cuti berpantang kaa